Translate

دوشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۳

بیانیه شورای ملی ایران: تاکید بر حق مردم ایران برای برگزاری انتخابات آزاد

شورای ملی ایران، گفتار اخیر امام جمعه تهران را سند غیر قابل انکاری برای اثبات فساد بنیادین در انتخابات رژیم جمهوری اسلامی می داند.

-----------------

از آنجایی که بخش عمده ای از قدرت، در دستان رهبر رژیم جمهوری اسلامی است، لذا مجلس خبرگان رهبری، به معنای عالی ترین نهاد نظارتی محسوب می شود و قدرتی به مراتب فراتر از مجلس دارد.

-----------------

سوال اینجاست، آیا مردم ایران، در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان، نقشی دارند؟!

-----------------

برای پاسخ به این سوال، کافیست به انتخابات دومین دوره مجلس خبرگان توجه شود، در حالی که یکصد و هشتاد نفر نامزد نمایندگی در مجلس خبرگان شده بودند، شصت و دو نفر فیلتر شده و دوازده نفر نیز استعفا دادند. در نهایت برای انتخاب هشتاد و شش نفر نماینده از میان یکصد و شش نامزد انتخابات تقلبی و مضحکی برگزار شد.

-----------------

در حقیقت، تیغ «فیلتر» و «نظارت استصوابی»، تبدیل به سلاحی در دست رهبر و منصوبین او در شورای نگهبان گشته تا تمامی افراد منتقد را فیلتر کنند، و تنها اجازه دهند تعدادی «مجیزگوی خامنه ای» به عنوان نامزد، اجازه رقابت را بیابند.

-----------------

«نظارت استصوابی» شورای نگهبان، بر نامزدهای مجلس خبرگان، به معنای فیلتر کردن اشخاصی است که قرار است به نمایندگی از مردم ایران، بر کار رهبر نظارت کنند.

-----------------

گفته های اخیر دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، و امام جمعه تهران، بهترین سند است تا نشان داده شود این انتخابات تا چه نمایشی بوده، و فاقد هیچ ارزشی است، وی گفته است: « اعضای مجلس خبرگان باید ۱۰۰درصد تابع رهبر باشند»

-----------------

سوال اینجاست، اگر قرار است نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بر کار رهبر نظارت کنند، چرا باید صد در صد تابع رهبر باشند؟!

-----------------

واقعیت کلام این است که این نمایندگان، نماینده مردم نیستند، بلکه کارگزاران خامنه ای هستند، تا به عنوان عروسک خیمه شب بازی، به عنوان نماینده ناظر بر کار او، برای او مشروعیت بخرند.

-----------------

شورای ملی ایران، ضمن باطل دانستن تمامی انتخاباتی که در رژیم جمهوری اسلامی، و زیر نظر شورای نگهبان برگزار می شود، بر حق مردم ایران برای دستیابی به انتخابات آزاد، تاکید می ورزد.

لینک منبع:شورای ملی ایران

۱ نظر: