Translate

جمعه، مهر ۱۲، ۱۳۹۲

هدف جمهوری اسلامی از غنی سازی اورانیوم ، آماده ساختن جهان برای ورود امام زمان حضرت مهدی است !!!




منصور حقیقت‌پور٬ نایب رئیس کمیسیون امنیت رژیم در مجلس اشغالی اعلام کرده که جمهوری اسلامی از غنی‌سازی اورانیوم (( منظوووور و اهداف )) دیگری دارد.

ایشان گفته که اگر نمی دانید ، اکنون بدانید که رژیم متبوعش غنی‌سازی را برای منظورهای دیگری می خواهد اما فعلا منظور و هدف ثانوی شان تولید دارو است.

این نماینده علی خامنه ای در مجلس اشغالی با لحنی آمرانه و سرکش ادامه داد که غرب باید تا چند ماه دیگر بطور کامل همه تحریم‌ها را بردارد و حق ایران را برای بهره‌مندی از حقوق هسته‌ای، کاملا به رسمیت بشناسد.

همانطوری که آگاه هستید عاملان رژیم اشغالگر ایران با وجود تغییر دولت انتصابی اما به صراحت اعلام نمودند که به فعالیت‌های هسته‌ای خود نه تنها با شدت هرچه بیشتر ادامه خواهند داد بلکه پروتکل الحاقی را نیز هرگز امضاء نخواهند کرد، اما جالب اینجاست که اینها با وجود آن مواردی که ذکر شد اما با پشت گرمی به گفتگوی تلفنی بین روحانی و اوباما است که با حالتی طلبکارانه و مدعیانه خواستار لغو همه تحریم های اعمال شده از سوی امریکا هستند .

www.haghighatpour.ir

****************
و این در حالیست که از آنسو جان کری وزیر امور خارجه امریکا در توکیو و در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام داشت که مذاکرات در این زمینه بر اساس گام‌های عملی رژیم تهران پیش می‌رود و تنها حرف زدن اثرگذار نیست و باید بر اساس گام‌هایی باشد که ما را نسبت به آنچه که در حال رخ دادن است، مطمئن کند،وزیر خارجه آمریکا خطاب به مقامات اسرائیل که نگران نرمش احتمالی غرب در مقابل رژیم تهران هستند، گفته، ما کورکورانه به رژیم تهران اعتماد نمی کنیم و آنها را بر اساس اعمالشان قضاوت خواهیم کرد و نه حرف هایشان و البته تمام گزینه ها برای واداشتن رژیم تهران به توقف برنامه هسته ای اش،همچنان بر روی میز هست.

 www.state.gov/secretar

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر