Translate

پنجشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۳

باز هم یا حسین میرحسین و...


امروز یک عده شرکت کننده در مراسم سالمرگ آخوند طاهری در قبرستانی در اصفهان شعار خام و ضد رهایی میهن یاحسین میرحسین(ع) را سر دادند و اینطور که گفته شده است، پس از آن با هجوم چوب زنان لباس شخصی رژیم، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند،
مدت هاست که اینگونه احساس می کنم و امروز بر قلم آوردم، به گمان من ادامه اینگونه شعار سردادن های در واقع  درون سیستمی و پس از آن مواجه شدن با نیروی سرکوبگر جمهوری اسلامی، تماما سناریو و تاکتیک های پردازش شده اتاق فکر رژیم است که به منظور ایجاد رعب و وحشت و به عقب راندن نیروهای آزادیخواه واقعی درون مرز که خواهان سرنگونی این رژیم در کلیت آن هستند می باشد،من فکر نمی کنم جوانان و مردم ما هنوز انقدر خام و مسخ شده باشند و می دانند با این شعارهای خود گول زنک راه به جایی نخواهد رسید،
با مشاهده ادامه اینگونه داستان ها و شعار سردادن های اینچنینی من احتمال می دهم خود رژیم با اجیر نمودن عده ای و با یک نمایش از پیش طراحی  شده و با ماموریت سردادن شعار یا حسین میرحسین جان ( که از بدنه همین رژیم بوده و هست، چرا که هنوز از جانماز امام راحلش بلند نشده است و دائما در حال به اصطلاح شل کن و سفت کن است و پرنسیپ و جایگاه رویارویی اش با رژیم هنوز مشخص نیست بجز فتواهای هراز چندگاه و البته ماهیت سیاسی ضد و نقیضش،فراموش نمی کنیم که همین آقای یا حسین میرحسین در آن روزی که دید موج شعارها و حرکت ها از رای من کو و چوب زدن برای جناب قدرت خواهش،به سمت براندازی مطلق این سیستم اشغالگر در حال تغییر و شکل گیری است،همه را به عقب نشینی و بازگشت به خانه هایشان فراخواند،چون دعوا تنها برای رسیدن به قدرت بوده است و ریاست جمهوری اسلامی ایشان در زیر پرچم همین سیستم اشغالگر و ملزم و متعهد بودن به همین قانون اساسی غیر مردمی و باطل این رژیم ضد بشری و ضد ایرانی ) می خواهند به مردم نشان بدهند که ببینید ما به طرفداران یکی که از خود ما بوده و هم اکنون نیز به نوعی در مقوله پابرجایی کلیت سیستم هنوز هم از خودمان هست رحم نمی کنیم،چه برسد به شماهایی که اگر بخواهید شعار  آزادی و برگزاری انتخابات آزاد و رهایی میهن و سرنگونی این سیستم اشغالگر و رضا پهلوی، رضا پهلوی و از این دست سر بدهید!

من اینگونه احساس می کنم،وگرنه جوانان فهیم ما خوب می دادند با شعار یا حسین یا فاطمه، میرحسین، میرحسین، یعنی خودشان را دور زدن و آنهایی که شعارهای اینگونه سر می دهند حسابشان جداست!
به عقیده من خود فتنه خواندن این داستان های درون سیستمی در واقع به هدف بزرگ جلوه دادن این نمایشی ست و نیز تبلیغی ست برای این جناح حکومتی که اگر به واقعیت هم برسد سرانجام آن تنها یکسری اصلاحات در بدنه همین سیستم به هدف بقا در کلیت آن است،در ادامه همین سناریو است که هشت سال به هشت سال مردم را بالا و پایین می کنند و خیمه شب بازی های انتصاباتی عوامفریب راه می اندازند،
 همه اینها تنها بازی های سرگرم کنکی برای جوانان ما بیش نیست که آنها را در یک حالت نیمه هوشی نگه دارد تا از اپوزوسیون واقعی که در تکاپو برای تغییر این سیستم در کلیت آن هستند و نیز مصمم شدن آنها برای یافتن راه واقعی و درست رهایی از بند، همچنان غافل نگه دارد.
با این همه من به شخصه خواهان آزادی فوری ایشان بوده و هستم،چرا که ما خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی با هر عقیده و تفکر سیاسی هستیم و در ایران زندان و زندانی سیاسی نباید که باشد.


ضمیمه: 
با ذکر این نکته که تروریست ها و جاسوس ها و آنهایی که به دنبال نابودی و تقدیم مام میهن به بیگانه بوده اند جزء زندانیان سیاسی به حساب نمی آمدند،
البته نه زندانیانی که رژیم آخوندی جرثومه فساد و جنایت و غارت آنها را جاسوس و تروریست می خواند،آنها وبلاگ نویس و روزنامه نگار و فعالان مدنی و کنشگران سیاسی را که در راستای نافرمانی مدنی و مبارزات به دور از خشونت بر علیه رژیم و برای رهایی میهن از بند این متجاوزان فعالیت می کنند را هم اگر عشقشان بکشد و برای ایجاد رعب و وحشت برای دیگران جاسوس و محارب می خوانند و در بیدادگاهشان محاکمه می کنند.

مسئولیت گفته هایم با خودم است!

کیارش بخشی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر