Translate

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۳

آیا سردادن اینگونه شعارها افتخار است...




آیا اینگونه شعارها و خواسته ها از دانشجویانی که انتظار میرود دارای فهم و درک بالاتری باشند عجیب نیست؟
ایران و ملت ایران تا به کی باید بازیچه و قربانی این سناریوهای عوامفریبانه و انحرافی باشند؟

دانشجویان فریب خورده بدانید که هیچ تبعیضی بین زندانیان سیاسی وجود ندارد،چه براندازان و چه اصلاح طلبان...که جناب میرحسین هم یکی از همین زندانیان سیاسی است و مورد حمایت همه ما بمانند دیگر زندانیان سیاسی و ما خواهان رهایی هرچه سریعتر ایشان و دیگر هم مسلکان ایشان هستیم،هیچ تفاوتی در این خصوص وجود نداشته ، ندارد و نخواهد داشت،
اما آیا شما احساس نمی کنید که بهتر است مسیر مطلوب تر و معقولانه تری را برای رسیدن به آرزوی خود که رهایی ایران و برپایی دموکراسی و سکولاریسم است را در پیش بگیرید و آیا احساس نمی کنید این راهی که از سوی جماعتی وابسته به همین سیستم جمهوری اسلامی اما با نام اصلاح طلب به آن سوق داده و هدایت می شوید انحرافی است و به ناکجاآبادهای دیگر ختم خواهد شد؟

آیا شما فکر می کنید که با اندیشه های امام راحلیسم به آزادی و سکولاریسم خواهید رسید و ایران و ایرانی آزاد خواهند شد؟
امام راحل کیست؟ آیا این ایران ویرانگر جلاد را کم می شناسید؟ مگر همین آقای خامنه ای شاگر مکتب و خلف همان امام راحل نیستند؟!
آقای میرحسین و دیگر اصلاح طلبان که خودشان را رهرو امام راحلشان می دانند آیا شما را به این مقصودتان خواهند رساند؟
آقای میرحسین مذهبیسم و امام راحلیسم که تنها خواهان یکسری اصلاحات و تقسیم قدرت در بطن همین سیستم جمهوری اسلامی هست آیا شما را به دموکراسی و سکولاریسم  و آزادی تمام و کمال خواهد رساند؟


کسی که معتقد به اندیشه امام راحلش است و معتقد به همین سیستم مذهبی اما در یک رنگ و لعاب دیگر شما را به آزادی خواهد رساند؟!!
 دریک حکومت مذهبی که برپایه ایدئولوژیک و قوانین مذهبی شکل گرفته است و در راه و روش و  تفکرات رهبران این نوع سیستم حکومتی برای اداره کشور و جامعه آیا به عقیده شما می شود آزادی را جست؟

آیا سردادن اینگونه شعارها افتخار است و این است خواسته شما؟  

ای کاش بجای اینگونه شعارهای تاسف بار فریاد دموکراسی و سکولاریسم خواهی و برگزاری یک انتخاب آزاد برای تعیین سرنوشت خودتان و دیگر اقشار جامعه را سر بدهید که مقصود را در آنجا خواهید یافت...

ای کاش کمی بیشتر و گسترده تر بی اندیشیم...! 

_________________________________
لینک های زیر از همین دسته شعارهای خام است


http://www.youtube.com/watch?v=qRdQNjiNU5M

http://www.youtube.com/watch?v=r_XSiTH2vWg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر