Translate

جمعه، بهمن ۲۵، ۱۳۹۲

رژیم آخوندی:سگ گردانی امت اسلام آخوندیسم ممنوع



39 نماينده مجلس طرحی تهيه كردند كه در صورت تصويب نهايی آن گرداندن حيواناتی مانند سگ در اماكن و معابر عمومی ممنوع و مرتكب شونده به ضبط حيوان و جزای نقدی محكوم می شود.

بر اساس ماده واحده آن ، گرداندن حيوانات خطرناك يا حيواناتي كه برای سلامت عمومی مضر بوده يا نجس العين مي‌باشند، از قبيل سگ در اماكن و معابر عمومی و وسائط نقليه ممنوع است و مرتكب شونده علاوه بر جزاي نقدی از يك ميليون ريال تا پنج ميليون ريال به ضبط حيوان مذكور محكوم می شود.

همچنين نگهداري حيوانات مذكور در آپارتمان‌ها ممنوع و در منازل مسكونی چنانچه موجب نارضايتی هر یک از ساکنان شود ممنوع است.
طراحان اين طرح در مقدمه توجيهی تاكيد كرده‌اند كه تهيه اين طرح اقدامی برای مقابله با روند فزاينده سگ گردانی در معابر و نگهداری آن در آپارتمان‌ها در شهرهای بزرگ بويژه تهران است.

اين نمايندگان كه در بين آنان اسامی برخی از نمايندگان شاخص روحانی مجلس نيز ديده مي‌شود، رواج سگ گردانی و نگهداری را معضلی فرهنگی اجتماعی و نوعی تقليد كوركورانه از فرهنگ مبتذل غربی دانسته‌اند.

این طرح هم‌اكنون در كميسيون‌های تخصصی مجلس در دست رسيدگی قرار دارد.

كميسيون قضايی و حقوقی مجلس كميسيون اصلی رسيدگی كننده به اين طرح است و كميسيون‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و همچنين شوراها و امور داخلی كشور به عنوان كميسيون‌های فرعی اين طرح را مورد بررسی قرار می دهند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر