Translate

پنجشنبه، مهر ۰۴، ۱۳۹۲

پدر تو رفتی،ایران هم رفت ..........

پنج هزار هکتار از زمین‌های چای به ویلا تبدیل شد

کارخانجات چای مطالبات خود را از دولت دریافت نمی کنند

در کشوری که 120 هزار تن چای در سال مصرف می‌شود تنها 30 هزار تن چای تولید شود

فعلا بنا بر گزارش هایی که از خود دست اندرکاران رژیم اشغالگر منتشر می شود از 35 هزار هکتار باغات چای تنها 30 هزار هکتار باقی مانده و مابقی آن به ویلا تبدیل شده است


با همچنان تحت اشغال این دزدان و غارتگران و جنایتکاران بودن ، باید گفت که هنوز روز خوشتان است ، ملت بزرگ اما به گروگان گرفته شده ایران


<<لازم است رجوعی دوباره بکنیم به فرمایشات اعلیحضرت ایران پدر آریامهر>>



***(( من نماینده کشاورزان در شورای عالی اقتصاد هستم، من نماینده

روستاییان ایران هستم و اگر کسی از وزرا خیال کند که

می‌تواند حق کشاورزان را بخورد من دربرابرش می‌ایستم


سلطنت بر ملت فقیر برای من هیچ لذتی ندارد ))***



پاینده ایران

برقرار و پایدار باد سلسله پرافتخار و پرشکوه پهلویان

جاوید شاه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر