Translate

پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۹۲

نهم آبان،گرامی باد.

به نام ایران و به نام ایرانی پاک سرسشت

فرخنده زادروز اعلیحضرت رضاشاه دوم را به پیشگاه فرمانده خودم،این ابرمرد آزاده ایران زمین و به پیشگاه مهرآفرین ایران مادر،علیاحضرت شهبانو و عموم ایران دوستان و دلسوزان مام میهن،چه در داخل و چه درجای جای این گیتی پهناور،شادباش می گویم.



به امید پیروزی نور بر تاریکی

پاینده ایران

جاوید شاه .

طرح محرم سازی در مدارس دخترانه در رژیم متحجر اسلامی آخوندی

وزیر آموزش و پرورش یکی اشغالگران رژیم تحجر اسلامی آخوندی جنایتکار، در خصوص این سوالی که مطرح شده مبنی بر اینکه شما اعلام کرده‌اید که قرار است مدارس دخترانه مسقف شود، پاسخ داد: خیر، بنده چنین حرفی نزده‌ام، قرار هم نیست که مدارس دخترانه مسقف شوند بلکه تلاش می کنیم در مدارس دخترانه طرح محرم‌سازی انجام شود.

 متاسفم...

سه دانشجو در دانشگاه اصفهان بازداشت شدند/ "دولت تدبیر و امید بنفش رنگ" !

 سعید لعالی، امیر یاری و محمد پولادی، سه دانشجو، وبنگار و از فعالان فیس بوکی منتقد حکومت،بعداز ظهر روز دوشنبه ششم آبان ماه 1392 در محل خوابگاه دانشگاه اصفهان از سوی ماموران سرکوبگر و عاملان رژیم اشغالگر آخوندی شدیدا مورد ضرب و شطم واقع گردیده و بازاشت  شدند.
متجاوزین رژیم اشغالگر همچنین با ورد و تجسس در اتاق این افراد دستگیر شده، اقدام به ظبط وسایل شخصی آنان،از جمله کتاب ها، جزوه ها و کامپیوتر آنها نمودند .

 

هنوز هیچگونه اطلاعی از شرایط و محل نگهداری این افراد بازداشت شده در دست نیست و در حال حاضر مفقود می باشند.

چهارشنبه، آبان ۰۸، ۱۳۹۲

18 ماه حبس تعزیری برای خانم پگاه آهنگرانی "بازیگر"،دستمزد فریب خوردگی و نامه نگاری و اعتماد او به یک آخوند حکومتی به نام روحانی


خبرگزاری هرانا - پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما، از سوی دادگاه انقلاب تهران به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

منیژه حکمت، مادر پگاه آهنگرانی در گفت‌وگو با فارس گفته است که پگاه آهنگرانی بازیگر سینما در دادگاه بدوی به ریاست قاضی مقیسه به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

وی افزود: "این بازیگر سینما قریب به سه سال است که از طرف دادسرای امنیت تهران ممنوع الخروج می باشد و علی‌رغم دعوت از سوی جشنواره‌های مختلف موفق به حضور در این جشنواره‌ها نشده است و هم اینک فیلم «دربند» که این بازیگر برای بازی در آن موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فیلم فجر شده بدون حضور وی در جشنواره شیکاگو حضور دارد."

گفتنی‌ست که در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت پگاه آهنگرانی، مادر این بازیگر، بازداشت وی را نیز تکذیب نموده است.






http://hra-news.org/1389-01-27-05-28-43/16924-1.html


اجساد هشت زندانی عقیدتی اعدام شده در زاهدان به خانواده هایشان تحویل داده نمی شود !

 http://hra-news.org/1389-01-28-00-30-11/16930-1.html  
خبرگزاری هرانا - بستگان زندانیان عقیدتی اعدام شده در زندان زاهدان در پی عدم تحویل اجساد ایشان با وجود تدابیر شدید امنیتی در قبرستان عمومی زاهدان تجمع کردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بستگان و آشنایان هشت شهروند اهل سنت بلوچ که در روز شنبه چهارم آبان ماه بصورت تلافی جویانه و عجولانه اعدام شدند طی روز جاری سه‌شنبه ۷ آبان ماه برای ادای مراسم مذهبی خود بر روی اجساد بصورت غیابی، به قبرستان عمومی شهر زاهدان رفتند.

یکی از شرکت کنندگان به گزارشگر هرانا گفت: "ما برای ادای -نماز میت غیابی- به قبرستان عمومی شهر رفتیم. فضای شهر کاملا امنیتی بود و عوامل حکومت و ماموران نهادهای امنیتی در حال فیلمبرداری از مردم هستند."

وی همچنین گفت: "هیچ یک از جنازه‌ها را تاکنون به خانواده‌ها تحویل نداده‌اند ولی اهالی زاهدان می‌گویند روزانه ۳ تن از اعدام شدگان زندان زاهدان توسط مامورین و بصورت مخفیانه در محل متروکه‌ای که در ۵ کیلومتری قبرستان زاهدان قرار دارد؛ دفن می‌شوند."

ناظر ملازهی فرزند حبیب، مهراله ریگی ماهرنیا فرزند نظر، عبدالوهاب ریگی فرزند محمدرضا، حبیب‌اله ریگی‌نژاد شورکی فرزند محمد، سعید نارویی فرزند میرزا، حامد وکالت فرزند عبدالحکیم، سلمیان میائی فرزند جان محمد و احمد بهرام زهی فرزند گل محمد، افرادی هستند که به اتهام عضویت در گروه مسلح "جندالله" اعدام شدند


سه‌شنبه، آبان ۰۷، ۱۳۹۲

اعدام چند جوان کرد به دست خون آشامان رژیم ننگین جمهوری اسلامی،"نه به اعدام" !

سرنگون باد رژیم غیرقانونی،رژیم جرم و جنایت و چپاول آخوندی

در دولت تدبیر و امیدتان روزنامه بهار هم توقیف شد،اما شما باز هم بروید و هل هله کنان، بین بد و بدتر،بد را انتخاب کنید!






آنهایی که مدام علاقه مندید به فریب خوردن و دست انداخته شدن...


تحویل بگیرید...

این اعدام های مدام،این به حبس کشاندن های بی پایان،این شکنجه و توهین ها و تجاوزها و توقیف ها و چپاول کردن ها و زجرکش شدن ها را...

دولت تدبیر و امید،دولت و حکومتی که اینبار کلید به دست برای شما آزادی ها را به امغان آورد..... 

تحویل بگیرید آزادی هایتان را...!

باز هم بروید رای بدهید به این گماشته های منتصب و از پیش تعیین شده.....

دوستان دانشجو !  باز هم بروید و رای بدهید،هل هله کنید و رقص و پایکوبی براه بیندازید....

شما دیگر چرا؟!

مردم و کوچه و بازار که دائم می خواهید از سر ناچاری بین بد و بدتر،آن بد را انتخاب کنید...

چرا به دنبال خوب نیستید،تا به کی بردگی و خم شدن...

دانشجو! این هم از بنفشه های شما ...!

این هم از دولت اصلاحات دیگر بعد از 8 سال...

شما پس کی می خواهید بخودتان بیایید؟

چندبار فریب؟ سی و پنج سال....؟؟؟!!!

مگر نه آنکه می گویند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید برحذر است ؟!

شما چندبار می خواهید گزیده بشوید،آیا از این دردهای لاعلاج مدام راضی هستید و برای شما شعف انگیز است؟!

جمهوری اسلامی سیاه و سبز و بنفش از دم،سر و پا یک کرباسند.

جمهوری ننگین اسلامی نامش بر روی خودش هست،چگونه است که درک آن برای شما دشوار است؟!

جمهوری ننگین اسلامی یعنی خفقان مطلق،یعنی جمهوری آخوندها و مذهبیون،یعنی تنها حرف و رای آخوند ملاک است و سندیت دارد و بس!

یعنی در این حکومت اگر بخواهی آزاد باشی و آزادنه زندگی کنی،باید یا آخوند معمم باشی یا غیر معمم و شبه آخوند...ایرانی کلا باید آخوند بشود تا اجازه زندگی عادی را داشته باشد...

دوست دارید آخوند بشوید؟ آزادی در گرو آخوند شدن شماست!

من نمی فهمم،چگونه است که آن آقایانی که خود زمانی از بنیانگزاران و دست اندرکاران و آتش بیاران معرکه  و ذینفع در همین حکومت بودند و امروز اما در حصر همین حکومت متبوعشان هستند،همچنان خواستار پابرجا ماندن همین حکومت،یعنی جمهوری اسلامی و بازگشت به دوران طلایی امامشان هستند و دیگران را هم به این راه تشویق می کردند و می کنند و اینگونه مغزها را شستشو دادند و می دهند و در حالت هنک و استاپ نگه داشته اند...!

چرا باید این حکومت بماند اما تنها با یک رنگ و لعاب دیگر...خاتمی های دیگر و دوستان....

چرا و چگونه خودتان را آلت دست این خیمه شب بازان می کنید...؟!

تحقیر و ملعبه شدن تا به کی؟

جمهوری اسلامی یعنی همین جمهوری اسلامی،نه یک کلمه بیشتر و نه کمتر...

چه سیاه، چه سبزو چه بنفشش...

خود دانید...

اما ایران و ایرانی برباد رفت...

زمان اندک است...

بیدار شوید...!

سرنوشت خودتان را با لجالت و سرکشی به بیراهه نکشانید و نابودش نسازید...

دلسوزان برای رهایی شما یقه از هم دریدند و می درند و اما شما که خود قربانیان این بلای خانمانسوز هستید اما با پذیرش مکرر فریب از سوی این جرثوموگان فساد وسپردن خود به دست جلادان خودتان ومشارکت درتئاترهای منحوس آنها، در واقع خودتان را سهیم می کنید در پابرجا ماندن همچنان این سیستم ننگین آخوندی و جمهوری اسلامی............؟!

بس است فریب خوردن!

___________________________________________________________________________________

روزنامه  بهار با رای هیئت نظارت بر مطبوعات، توقیف و پرونده آن برای رسیدگی قضایی به دادگاه ارسال شد.

علاءالدین ظهوریان دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعلام رای این هیئت در خصوص روزنامه «بهار» خبر داد و گفت: بر اساس رای هیئت نظارت بر مطبوعات، روزنامه «بهار» توقیف و پرونده‌اش برای رسیدگی قضایی به دادگاه معرفی و ارسال شده است.

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات پیشتر از رسیدگی به موضوع مقاله مندرج شده در روزنامه بهار در جلسه امروز دوشنبه 6 آبان این هیئت خبر داده بود.

یادآوری می‌شود روزنامه بهار چهارشنبه گذشته، اول آبان‌ مقاله‌ای با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی و یا الگوی ایمانی؟» منتشر کرد که مسئولان این روزنامه ضمن عذرخواهی و توقف کار خود به صورت موقت، نامه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند.





دوشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۲

7 آبان برابر با 29 اکتبر گرامیداشت روز جهانی کوروش بزرگ

کوروش دوم که به کوروش بزرگ و کوروش کبیر مشهور است، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد. کوروش در استوانهٔ خود که در بابل کشف شده، خودش را «فرزند کمبوجیه، شاه بزرگ انشان، نوادهٔ کوروش، شاه بزرگ انشان، نوادهٔ چیش‌پیش، شاه بزرگ انشان، از خانواده‌ای که همیشه پادشاه بوده‌است» معرفی می‌کند. به گفتهٔ هرودوت، کوروش نسب شاهانه داشته‌است و به‌جز کتزیاس، دیگر نویسندگان یونانی، ماندانا دختر آستیاگ را مادر کوروش دانسته‌اند و گزارش داده‌اند که کوروش حاصل ازدواج کمبوجیه یکم و ماندانا بوده‌است. برخی از مورخان امروزی این روایت را معتبر می‌دانند اما برخی دیگر اعتقاد دارند رواج این روایت ریشه‌های سیاسی داشته‌است و هدفش این بوده که از بنیان‌گذار شاهنشاهی هخامنشی، مردی نیمه‌مادی بسازد تا مادها را با فرمانروایی پارس‌ها آشتی دهد و اصولاً رابطه‌ای بین ماندانا دختر آستیاگ و کوروش قائل نیستند و آن را افسانه می‌دانند.
دربارهٔ کودکی و جوانی کوروش و سال‌های اولیهٔ زندگی او روایات متعددی وجود دارد؛ اگرچه هر یک سرگذشت تولد وی را به شرح خاصی نقل کرده‌اند، اما شرحی که آنها دربارهٔ ماجرای زایش کوروش ارائه داده‌اند، بیشتر شبیه افسانه‌است. هرودوت در مورد دستیابی کوروش به قدرت، چهار داستان نقل می‌کند. ولی فقط یکی از آنها را معتبر می‌داند. طبق نظر گزنفون از قرن پنجم تا چهارم پیش از میلاد مسیح یک سلسله داستان‌های متفاوت دربارهٔ کوروش نقل می‌شده‌است.
کوروش ابتدا علیهٔ شاه ماد طغیان کرد و سپس به پایتخت حکومت ماد در هگمتانه یورش برد و با کمک‌هایی که از درون سپاه ماد به او شد، هگمتانه را فتح کرد. سپس کرزوس، شاه لیدیه را شکست داد و به‌سوی سارد لشکر کشید و پس از دو هفته، شهر سارد به اشغال نیروهای ایرانی درآمد. کوروش مسئولیت فتح دیگر شهرهای آسیای صغیر را به فرماندهانش واگذار کرد و خود به اکباتان بازگشت و به‌سوی «پارت»، «زرنگ»، «هرات»، «خوارزم»، «باختر»، «سغد»، «گندار»، «ثه‌تَ‌گوش» و «اَرَخواتیش» لشکر کشید. جزئیات این جنگ‌ها در تاریخ ثبت نشده‌است و اطلاع کمی دربارهٔ کیفیت این نبردها وجود دارد.
در بهار سال ۵۳۹ پیش از میلاد، کوروش آهنگ تسخیر بابل را کرد و وارد جنگ با بابل شد. به گواهی اسناد تاریخی و عقیدهٔ پژوهشگران، فتح بابل بدون جنگ بوده‌است و توسط یکی از فرماندهان کوروش به‌نام گئوبروه در شب جشن سال نو انجام شد. هفده روز پس از سقوط بابل، در روز ۲۹ اکتبر سال ۵۳۹ پیش از میلاد، خود کوروش وارد پایتخت شد. تصرف بابل نقطهٔ عطفی بود که باعث ایجاد تعادل بین قدرت‌های درگیر در آسیای غربی شد و زمینهٔ بازگشت یهودیان تبعیدی به میهن‌شان در اسرائیل را فراهم کرد. کوروش همچنین دستور داد که پرستش‌گاه اورشلیم را بازسازی کنند و ظروف و اشیای طلایی و نقره‌ای را که نبوکدنصر از اورشلیم ربوده بود، به یهودیان تحویل داد.
استوانهٔ کوروش پس از شکست دادن نبونعید و تصرف بابل، نوشته شده و به منزلهٔ سند و شاهد تاریخی پرارزشی‌است. در سال ۱۹۷۱ میلادی، سازمان ملل متحد استوانهٔ کوروش را به همهٔ زبان‌های رسمی سازمان منتشر کرد و بدلی از این استوانه در مقر سازمان ملل در شهر نیویورک قرار داده شد.
هرودوت گزارش می‌دهد که کوروش در جنگ با ماساگت‌ها کشته شد؛ ولی این دیدگاه را اکثر مورخان جدید رد می‌کنند و معتقدند که داستان هرودوت ساختگی است. تنها منبع موثق کهنی که غیرمستقیم به مرگ کوروش اشاره می‌کند، دو لوح و سند گلی یافت‌شده در بابل است که نخستین آن مربوط به دوازدهم اوت ۵۳۰ پیش از میلاد است که تاریخ آن «نهمین سال کورش، شاه کشورها» را نشان می‌دهد. سند دوم که مربوط به سی و یکم اوت ۵۳۰ پیش از میلاد است، «سال آغاز فرمانروایی کمبوجیه، شاه کشورها» را بر خود دارد. این دو سند که در ظاهر اهمیت چندانی ندارند، در واقع نشان می‌دهند که کوروش در فاصلهٔ بین ۱۲ تا ۳۱ اوت سال ۵۳۰ پیش از میلاد درگذشته‌است و یا حداقل، خبر درگذشت وی و بر تخت‌نشینی کمبوجیه در این تاریخ به بابل رسیده‌است.

پانزده روز بیخبری از نامق محمودی

خبرگزاری هرانا - از وضعیت نامق محمودی زندانی سیاسی کرد که از پانزده روز پیش به نقطه نامعلومی منتقل شده خبری در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۲ ساله کرد در تاریخ ۲۰ مهر ماه مجددا از سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج به نقطه نامعلومی منتقل شد و تا لحظه تنظیم این خبر هیچ گونه اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.
یکی از بستگان این زندانی سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: "ما نمی‌دانیم نامق محمودی را به کجا انتقال داده‌اند و با توجه به کهولت سن وی بسیار نگران سلامتی‌اش هستیم."
وی در ادامه گفت: "اکنون با وجود گذشت بیش از ۱۸ ماه وی بصورت بلاتکلیف در زندان نگهداری می‌شود و بتازگی یک عمل جراحی چشم را پشت سر گذاشته. با این وضعیت اگر در سلول انفرادی نگهداری شود برای سلامتیش بشدت ضرر دارد."
نامق محمودی در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه نیز به اداره اطلاعات سنندج منتقل شده بود و پس از بیش از یک ماه نگهداری در سلول انفرادی به زندان رجایی شهر کرج بازگشت.
نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۲ ساله، ۱۷ فروردین ماه سال گذشته به همراه سه فرزند خود، توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در بند اطلاعات سنندج و سپس ۲۰۹ اوین مورد بازجویی قرار گرفت و سپس به سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج منتقل گردید.

مجید توکلی در پی عدم تمدید مرخصی به زندان بازمیگردد

خبرگزاری هرانا - درپی عدم تمدید مرخصی از سوی مسئولین روز آینده مجید توکلی باید خود را به زندان رجایی شهر کرج معرفی کند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این فعال دانشجویی پس از چهار سال تحمل حبس روز سه‌شنبه ۳۰ مهر ماه با قرار وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی به مرخصی اعزام شد.

با عدم موافقت مسئولین قضایی با تمدید مرخصی مجید توکلی وی باید پس از گذشت ۶ روز، ظهر فردا خود را به زندان رجایی شهر کرج معرفی نماید.

مجید توکلی عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آخرین بار در ۱۶ آذر ۸۸ پس از سخنرانی در جمع دانشجویان این دانشگاه همراه با ضرب و شتم شدید بازداشت شد.

وی به اتهام "اجتماع و تبانی علیه نظام"، "تبلیغ علیه نظام"، "توهین به رهبری" و "توهین به ریاست جمهوری" از سوی شعبه ١۵دادگاه انقلاب اسلامی به هشت سال حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از فعالیت سیاسی و پنج سال ممنوعیت از خروج از کشور محکوم شد.

نامبرده در دوران تحمل حبس نیز در دادگاهی دیگر به ریاست قاضی مقیسه، به علت انتشار نامه از داخل زندان به مناسبت روز دانشجو، به اتهام "تبلیغ علیه نظام" به شش ماه زندان دیگر محکوم شد.


http://hra-news.org/1389-01-27-05-27-21/16918-1.html

یکشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۹۲

برنامه چهارم با اعلیحضرت رضاشاه دوم در رادیو مهر ایران: راه نجات چیست؟ اصلاحات؟ جنگ؟ کودتا یا نافرمانی مدنی.

 
 برنامه چهارم، راه نجات چیست؟ اصلاحات؟ جنگ؟ کودتا یا نافرمانی مدنی.
این برنامه، از آن جهت شنیدنی تر شده که رضا پهلوی یک بخش ناگفته از تاریخ را بیان می کند... وقتی دولت بعثی عراق با او تماس می گیرد تا حمایت او را، زمان حمله عراق به ایران، جلب بکند.

شنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۲

بله،شما راست می گویی...مردم چکاره اند؟!

چگونه است که شما راهزنان اشغالگر،در زمان به اصطلاح انتخاباتتان،می گویید که  این سیستم اشغالگر متبوعتان، الگوی نظام دموکراتیزه در منطقه و جهان است و این مردمند که ولی نعمت ما و همه کاره این مملکت هستند و همه تصمیم گیری ها در زمینه های گوناگون با مردم است و اینگونه ملت را می فریبید و برای جذب آنها به هر ترفندی متوسل می شوید تا رای های نمایشی خود را در آن انتخابات عوام فریب و تبلیغاتی که در واقع انتصاباتی از پیش برنامه ریزی شده است،به دست بیاورید.

اما بعد از آنکه بارتان از پل گذشت،مردم می شوند ......؟!

اما غافل ازینکه "همه کاره اصلی،همانست که همیشه بوده و هست"! یعنی همان روضه خوانی که نماینده خدا بر روی کره زمین و جانشین مهدی موعود خوانده شده است!      

سی و پنج سال واژه مردم و ملت در سیستم اشغالگر آخوندی،یعنی گرد زیر پا !

واقعتیست انکار ناپذیر، تلخ و حزن انگیز...

_____________________________________________________________________


یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اشغالی از بررسی 
موضوع نصب تابلوهایی با عنوان "صداقت آمریکایی" در سطح شهر تهران در 
جلسه روزیکشنبه این کمیسیون خبر داد.
به اصطلاح نماینده مردم کرج محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی 
خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به نصب تابلوهایی باعنوان "صداقت 
آمریکایی" در سطح شهرتهران، گفت: برخی می خواهند موضوع مذاکره با آمریکا 
را با توجه به اعلام نظرسنجی از مردم، مردمی جلوه دهند و افکار عمومی را نیز 
درگیر بحث مذاکره با آمریکا کنند.
وی با بیان اینکه نظام ما نظامی ولایی است افزود: باید دید مقام معظم رهبری در 
خصوص بحث مذاکره با آمریکا چه نظری دارند و ایشان هستند که باید در نهایت 
درخصوص این موضوع اعلام نظر کنند اما عده ای میخواهند طوری جلوه دهند که 
مردم درباره مذاکره با آمریکا و نحوه مذاکره تصمیم می‌گیرند.

جمعه، آبان ۰۳، ۱۳۹۲

بیانیه ایران مادر، علیاحضرت شهبانو به مناسبت فرخنده زادروزشان


************************************************************************
 بیانیه شهبانو فرح پهلوی

22 مهرماه،1392 

از هم میهنان عزیزی که از داخل ایران و از چهارگوشه جهان پیام های بی شمار و پر مهر بمناسبت سالروز تولدم فرستاده اند و می فرستند صمیمانه سپاسگزارم،
بدلیل کثرت نامه های الکترونیکی امکان جواب دادن به یک یک هم میهنان گرامی را ندارم،ولی اطمینان داشته باشید که تمام آنها را خوانده ام و خواهم خواند.
برای همه شما تندرستی و شادی آرزو می کنم.

به امید پیروزی نور بر تاریکی

پنجشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۹۲

چهارم آبان،گرامی باد.


یک ایرانی و ایران دوست راستین،چگونه می تواند نسبت به ابرمردان مرد ایران زمین،این ایران و ایرانی پرستان راستین، بی مهر باشد و بی مهری کند،بی مهری به فخر آوران این مرز و بوم،تنها در سیره دشمنان و اشغالگران ضد ایران و ایرانی موجود در سرزمین مان است.

*************************************************************************************************

 


چهارم آبان،فرخنده زادروز ایران پدر،اعلیحضرت همایون محمدرضا پهلوی شاهنشاه آریامهر را، از جانب خودم به پیشگاه مهرآفرین ایران مادر، علیاحضرت شهبانو فرح پهلوی،فرمانده، اعلیحضرت رضاشاه دوم و همه بستگان و وابستگان به این خاندان فخر ایران زمین و عموم ایران دوستان راستین، شاد باش می گویم.

پاینده ایران

جاوید شاه .

چهارشنبه، آبان ۰۱، ۱۳۹۲

حکومت دینی یعنی فقر مطلق از همه زوایا

آخوندی با نام علامه حکیمی می گوید که دین با فقر نمی سازد،اگر کشوری اسلامی باشد نمی تواند فقیر باشد و اگر کشوری فقیر است باید در اسلامی بودنش شک کرد.   

**********************************************************************************************
 

با احترام به همه ادیان

اما باید بگویم که دین بازی اتفاقا عین همان فقر است اگر که در سیستم اداره یک کشور و جامعه ائم از سیستم سیاسی،اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مردم نقش حاکمیت را بخواهد ایفا بکند.

فقر سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی،فقر مغزی،ضد تجدد،مروج عقب ماندگی ...

دین جایش در خانه ها و محل هایی که بعنوان عبادتگاه نامیده می شود است،اگر از آنجا اندکی به بیرون رسوخ بکند،زمین و زمان را بهم می ریزد و بهم گره میزند.

ما نمونه های بارزش را در اکثر کشورهای دین و مذهب زده که از هر لحاظ جزء عقب مانده ترین کشورها و جوامع در جهان هستند، شاهد هستیم.

نیازی به توضیحات بیشتر نمی باشد!

سه‌شنبه، مهر ۳۰، ۱۳۹۲

پیام اعلیحضرت رضاشاه دوم در ارتباط با مرخصی مجید توکلی

درحالی که در انتظار رهایی یک یک فرزندان سرزمینمان هستیم، لحظاتی پیش خبر آزادی مجید توکلی فضای خانه و خیابان را شاد کرده است. هرچند چهارسال از بهترین دوران جوانی مجید توکلی در بند جمهوری اسلامی گذشت ولی این رهایی بزرگترین ثمره تلاش و فداکاری شیرزنان و دلیرمردان ایرانزمین برای رسیدن به آزادی و حاکمیت ملت است.

جمهوری اسلامی وارد معرکه بازی دو سر باخت شده و برهمه ما کنشگران حقوق بشری و سیاسی است که خواسته های خود را در مقابل کشورهای غربی که خود را پیشرو احترام به حقوق بشر می دانند، بیش از پیش مطرح کنیم و جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی نهایی کنیم.

نور بر تاریکی پیروز است


خداوند نگهدار ایران باد


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151723630891235&set=a.95229771234.94681.92844506234&type=1&relevant_count=1 

فحاشی مجریان بی بی سی لندن به معترضین و اجتماع کنندگان


احضار و بازجویی یک شهروند بهایی تبعه استرالیا

خبرگزاری هرانا:

 ماموران اداره اطلاعات شهر تنکابن در پی بازگشت یک شهروند بهایی تبعه استرالیا به ایران وی را به اداره اطلاعات احضار و مورد بازجویی قرار دادند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک شهروند بهایی تبعه کشور استرالیا که پس از ۳۰ سال دوری از ایران جهت دیدار مادر بیمار خویش به شهر تنکابن (شهسوار از استان مازندران) سفر کرده بود در روز یک شنبه ۲۸ مهر ماه ۹۲ توسط وزارت اطلاعات احضار شد.



این شهروند بهایی (هویت محفوظ در نزد هرانا) از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر مورد بازجویی قرار گرفت و در طی بازجویی تحت فشار قرار می‌گیرد تا با اداره اطلاعات همکاری کند حتی از فرد مزبور خواسته می‌شود نامه‌ای را جهت همکاری با اداره اطلاعات امضا کند که وی از امضا کردن نامه مزبور خودداری می‌کند.

رژیم می گوید سه دهک مردم ایران جزو متمولین به حساب می آیند که یارانه نباید به آنها تعلق بگیرد...!!!

جمعیت ایران چیزی نزدیک به 77 میلیون نفر است،در حال حاضر حدود 76 میلیون نفر یارانه دریافت می کنند و حدود یک میلیون نفر جزو ثروتمندان محسوب می شوند که یارانه دریافت نمی کنند،اما این روزها بناست که دولت یارانه سه دهک را حذف بکند و دلیلشان این است که آنها نیازی به یارانه ندارند،این میزان یعنی جمعیتی حدود 21 ،22 میلیون نفر را در بر می گیرد،یعنی بر اساس آمار دولت که هرگز اعتمادی به آن نیست این تعداد جزو ثروتمندان جامعه ایرانی به حساب می آیند که نیازی به یارانه ندارند،آیا این قابل باور است؟؟؟

یعنی واقعا 22 میلیون ثروتمند در ایران است؟؟؟

در ایران تنها دو درصد ثروتمند وجود دارد که ثروت های ملی را در اختیار خود دارند و آن را غارت کرده اند،از جمله دولت،بیت رهبری،قرارگاه خاتم سپاه و غیره.....و کسانیکه در هرصورت به طریقی یک سرشان به این مافیای غارتگر متصل است.

چرا دولت یارانه نمایندگان مجلس را قطع نمی کند و چرا آنها باید از ابتدای این طرح تا به امروز یارانه دریافت بکنند،آیا این عدالت است؟


به گفته خود کمسیون برنامه و بودجه مجلس،150 نفر از نمایندگان یارانه می گیرند،

نمایندگان مجلسی که برخوردار از آن حقوق های گزاف و مزایای آن هستند و حتی اجاره خانه شان را هم مجلس پرداخت می کند،نمایندگانی که در مجلس کاسبی و داد و ستد راه انداخته اند و مجلس را به بنگاه های اقتصادی و معاملاتی بین خودشان تبدیل کرده اند.

ایشان یک نمونه از همین نمایندگانی است که با این شرایط اما تا به امروز یارانه دریافت می نموده است،

آقای سيدمحمد بياتيان نماينده بيجار و حسن‌آباد به عنوان رئيس مجمع نمايندگان استان كردستان و عضو هيئت رئيسه كميسيون صنايع و معدن مجلس
...................................................................................................^^^
حقوق پايه: 30 ميليون و 934 هزار و 500 ريال؛ معادل 3 میلیون و 93 هزار و 450 تومان
عائله‌مندي: يك ميليون و207 هزار و 200 ريال؛ معادل 120 هزار و 720 تومان
روندماه قبل: 744 ريال
حق اولاد: 603 هزار و 600 ريال؛ معادل 60 هزار و 360 تومان
حق ايثارگري و جانبازي: يك ميليون و 307 هزار و 800 ريال؛ 130 هزار و 780 تومان
جمع مزايا: 34 ميليون و 053 هزار و 844 ريال؛ معادل 3 میلیون و 405 هزار و 384 تومان


دوشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۹۲

برنامه سوم با اعلیحضرت رضاشاه دوم در رادیو مهر ایران: اقتصاد فروپاشيده ايران در گرو مذاكرات هسته ای جمهوری اسلامی

اتحاد به معنی واقعی کلمه را از خود جمهوری اسلامی یاد بگیرید !!!

آقای زیباکلام آخوند خواه فوق دکترا در رشته سلمانی و اصلاحات در مراسم عروسی پسر آقای حسین الله‌ کرم یکی از جنایتکاران اشغالگر و از عاملان اصلی گروه  فشار و هم اکنون رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله برای سرکوب ملت ایران
______________________________________________________________

یک عده بیماران و روانپریشان و خود برتر بینان تو خالی و پوک و آدم الکی اپوزوسیون نما اتحاد را باید از خود جمهوری اسلامی یاد بگیرند،از مافیای چند سره رژیم غیرقانونی آخوندی............

در غیر اینصورت دو هزار تا از این سی و پنج سال دیگر هم که بگذرد،آب از آب تکان نخواهد خورد و این رژیم تا ابد ماندنی خواهد بود.

عملکرد بسیار ضعیف و رفتارها و درگیری های تاسف بار درون اپوزوسیونی باعث دلسردی شدید ایرانیان و بخصوص جوانان درون مرز شده است.

براندازی یک چنین رژیم خیره سر و سمج،با شوخی و خنده و چه چه زدن و زیر پای همدیگر را خالی کردن و بهم گیر دادن و بهم حسادت ورزیدن و پشت همدیگر را خالی کردن و متفرق عمل کردن و ساز خود نواختن و به دنبال قدرت طلبی شخصی و اسم و رسم در کردن یک عده عقده ای توخالی و منفعل و بسیاری موارد دیگر ازین دست امکان پذیر نخواهد بود.

یکشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۲

"از فیس بوک شورای ملی ایران"کلید رهایی از همه قفل های پوسیده این نظام تمامیت خواه در دستان ما مردم ایران است

 مردم بزرگ و تاریخ ساز ایرانزمین
________________
حاکمان نظام جمهوری اسلامی به دلیل بی کفایتی در مدیریت و عدم توانایی در مملکت داری، دزدی، چپاول و اختلاس های میلیاردی، پشتیبانی از گروه های تروریستی و در نتیجه سیاست های ماجراجویانه و در تقابل با حقوق بین الملل کشورمان را در جهان منزوی کرده و افزون بر آن تحریم های بی سابقه از سوی جامعه جهانی، ایرانمان را به سوی بحرانی تاریخی و اقتصادی فروپاشیده و ورشکسته مواجه ساخته است.
حاکمان جمهوری اسلامی اذهان عمومی را حول محور پرونده هسته ایی هدایت می کنند که گویی قبل از مطرح شدن پرونده گسترش سلاح های هسته ایی از سوی حاکمان جمهوری اسلامی، ‌اختلافی با این نظام وجود نداشته است و یا بعد از حل مسئله هسته ایی در ایران دیگر مشکلی با این نظام استبدادی وجود نخواهد داشت.
________________
در واقع، هدف نظام جمهوری اسلامی از یکسو حفظ توان و قابلیت تولید سلاح هسته ایی است و از سویی دیگر پروژه کاهش تحریم ها و آزاد کردن مبلغی از میلیادها پول بلوک شده ملت ایران در بانک های جهانی برای جبران خزانه خالی دولت ولایت فقیه می باشد.
________________
دیپلمات های خندان دولت دست نشانده ولایت فقیه در پی خرید وقت با بهره گیری از شکاف های سیاسی کنگره و کاخ سفید در آمریکا هستند. غافل از اینکه در جوامع دمکراتیک شکاف ها و اختلاف های سیاسی نمایانگر فرایند طبیعی در تصمیم گیری حکومتی این کشورها می باشد.
حاکمان جمهوری اسلامی با نمایش خیمه شب بازی گروه «افراطیون» به اصطلاح مخالف غرب در مقابل دولت انتصابی «اعتدال» به اصطلاح موافق ایجاد رابطه با غرب، با سیاست همیشگی دور زدن دیگر بازیگران جامعه جهانی به ویژه کشورهای منطقه که نگران سیاست های بحرانزای جمهوری اسلامی در این ناحیه هستند، به دنبال شکستن بخشی از تحریم ها در راستای منافع نظام در تقابل با منافع ملی هستند.
________________
پرسش اینجاست که آیا نظام جمهوری اسلامی تن به شفافیت در ارتباط با برنامه گسترش سلاح های هسته ایی می دهد؟ آیا جمهوری اسلامی همه شرایط جامعه جهانی تن در خواهد داد؟‌
________________
اگر جمهوری اسلامی به همه خواسته های جامعه جهانی تن در بدهد، یعنی همه اصول نظام را با دست خود از بین برده که به دنبالش سقوط رژیم جمهوری اسلامی است. رژیم آگاه به این مهم با استفاده ابزاری از نام مردم ایران، با ارائه تئوری دکترین برد-ـ برد کشورمان را به بحرانی خانمانسوز سوق می دهد که نتیجه اش واقعیت تلخ جبران ناپذیر برای مردم بزرگ ایران می باشد.
________________
هم میهنان، اکنون که استقامت به دور از خشونت مردم ایران پس از سه دهه و مقاومت کنشگران و نیروهای سیاسی ـ مدنی درون و برون مرز پس از واقعه خرداد ۱۳۸۸ و همچنین فشارهای گسترده بین المللی رژیم خامنه ایی را وادار به عقب نشینی های بزرگ کرده است واصل اول نظام که همواره مقابله با غرب و آمریکا بوده فروریخته است، اجازه ندهیم که نام شریف ملت ایران قربانی و هزینه نمایش دولت انتصابی شود.
________________
برهمگان روشن است که منافع حاکمان جمهوری اسلامی همواره در تضاد و در تقابل با منافع ملی بوده و بر دوش یکایک ما شهروندان ایرانی است که به جهانیان نشان دهیم، حساب ما مردم ایران از حکومت جمهوری اسلامی جدا می باشد.
________________
جمهوری اسلامی وارد معرکه بازی دو سر باخت شده و در چنین شرایطی برماست که مطالبات و خواسته های خود از جمله آزادی بیان،‌ آزادی احزاب، آزادی رسانه، آزادی همه زندانیان سیاسی ـ عقیدتی، آزادی سندیکاها، آزادی تجمع و تظاهرات، آزادی و برابری برای همه شهروندان ایران را در مقابل کشورهای غربی که خود را پیشرو احترام به حقوق بشر می دانند، بیش از پیش مطرح کنیم و این نظام تمامیت خواه را وادار به عقب نشینی نهایی کنیم.
________________
با گذری در تاریخ جهان، همه حکومت های تمامیت خواه و آپارتاید همچون نظام ولایتی جمهوری اسلامی محکوم به فنا بوده، هستند و خواهند بود. قهرمان اصلی تاریخ فردای ایران آزاد، برای برقراری حکومتی سکولار و مردمی برای فرزندانمان، ما مردم ایران هستیم. کلید رهایی از همه قفل های پوسیده این نظام تمامیت خواه در دستان ما مردم ایران است.


https://www.facebook.com/ShorayeMeliIran 

تیراندازی پلیس سرکوبگر دردوازدهمین روز اعتراض مردم بندر عباس...!





 دوازدهمین روز اعتراض مردم بندر عباس نسبت به پیوند دادن بخشی از استان هرمزگان به استان فارس ؛ با واکنش پلیس سرکوبگر و تیراندازی همراه شد.
 

یورش به مردم معترض تنها ساعتی پس از اولتیماتوم غلامعلی نعیم‌آبادی٬ نماینده روضه خوان اعظم علی خامنه ای،در بندرعباس به مردم در خصوص پایان تجمعات اعتراضی ، روی داد.

نعیم‌آبادی در نماز جمعه گفته بود: در صورت تداوم این تجمعات٬ دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند و دیگر نباید به این راهپیمایی‌ها ادامه داد.

پیش از آن نیز یکی از اعضای شورای شهر به نام کیانوش جهانبخش نیز در میان مردم حاضر شده بود و جهت پراکنده کردن مردم تلاش کرده بود.

رژیم اشغالگر بی مسئولیت،مناطقی را که سابقا مین گذاری شده بودند را پاک سازی نمی کند !!!

در پی انفجار مین در پایگاه نظامی متروکه روستای نشکاش 7 
کودک مریوانی زخمی شدند.

 بخشدار مرکزی مریوان از انفجار مین در پایگاه نظامی متروکه روستای نشکاش از توابع این شهرستان خبرداد و افزود: عصر روز جمعه 26 مهرماه چند کودک، حین بازی کودکانه خود با انفجار یک مین روبه‌رو شدند.



در این انفجار 6 کودک دبستانی و یک کودک 5 ساله زخمی شدندکه حال 2 نفر از 

این کودکان وخیم بوده و یکی از این کودکان پایش از قسمت سینه پا و پنجه قطع شده 

است، 2 نفر از کودکان نیز از ناحیه چشم مصدوم شدند و احتمال وجود جسم خارجی 

در چشم‌ آنان وجود دارد.



سناتورهای امریکایی، "شما مذاکره کنید و ما هم تحریم ها را افزایش می دهیم" !



سنارتورهای جمهوریخواه آمریکا بدون در نظر گرفتن درخواست باراک اوباما، رئیس جمهوری این کشور،اعلام داشتند که در تلاش برای اجرایی نمودن طرح افزایش تحریم ها علیه رژیم جمهوری اسلامی و البته قاطعانه و با نادیده گرفتن اعتراضات کاخ سفید در ارتباط با اینکه طرح ها و مصوبات و قوانین جدید لازم است تا پایان دور مذاکرات هسته‌ ای با ایران بطور موقت کنسل باشد،می باشند.

سناتور مارک کرک، یکی از اعضای کمیته بانکداری سنای آمریکا اعلام داشت که پایان مذاکرات هفته گذشته در ژنو هیچگونه تغییری در رفتار ایران مشاهده نشد و ضروری است که مجلس سنا با وجود مخالفت‌های دولت باراک اوباما،طرح تشدید تحریم‌ها را هرچه زودتر اجرایی کند.

کرک در واکنش به گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره اینکه دولت اوباما در حال بررسی کاهش تحریم‌ها علیه ایران از طریق رفع انسداد دارایی‌ها ایران در خارج از کشور است، بیانیه‌ای را با مشارکت لیندسی گراهام،‌ سناتورر کارولینای جنوبی و کلی آیوت،‌ سناتور نیو همپشایر منتشر کرد.

این سناتورهای آمریکایی گفتند: اکنون زمان تشدید تحریم‌های بین‌المللی و آمریکایی است،‌ نه تعضیف آنها. تا زمانی که ایران فعالیت‌های غنی‌سازی هسته‌یی‌اش را به حالت تعلیق در نیاورد آمریکا نباید تحریم‌های جدید را به تعلیق بیاندازد و یا رفع انسداد دارایی‌های مسدود شده را مدنظر قرار دهد.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: به عقیده ما مفید است که پیش از این که هرگونه قانونی را در زمینه تحریم‌های جدید مدنظر قرار دهیم، اجازه دهیم مذاکرات دیپلماتیک فعلی به جلو حرکت کند. ما به مشورت خود با کنگره ادامه خواهیم داد تا هرگونه اقدامی از جانب کنگره با استراتژی مذاکراتی ما در آینده مطابقت داشته باشد.

برنادت میهان گفت: پیش از اینکه ما بتوانیم به طور جدی اتخاذ گام‌هایی برای کاهش تحریم‌ها را در نظر بگیریم،‌ایران باید با اقدامات معنادار،‌ شفاف و قابل راستی‌آزمایی موافقت کند.

این در حالی است که سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا نظر متفاوتی دارند. سناتور مارک روبیو گفت که چنین لایحه‌ای برای جلوگیری از رسیدن دولت ایران به هدفش در زمینه لغو تحریم‌ها و حفظ برنامه هسته‌یی‌اش که به تولید سلاح هسته‌یی منجر شود، لازم است.

روبیو در گفت‌وگو با خبرنگار یو اس ای تودی مدعی شد: ایران با هدف بسیار مشخصی وارد مذاکرات شده است؛ اینکه کاری کند بدون از دست دادن چیز قابل توجهی تحریم‌ها لغو شوند.

این سناتور آمریکایی علاوه بر آن گفت که وی و سایر سناتورهای آمریکایی هرگونه توافقی با ایران برای تعلیق یا لغو تحریم‌های اضافی را رد خواهند کرد،مگر آنکه آنها با کنار گذاشتن کامل غنی‌سازی اورانیوم موافقت کنند.


 ***************************************************************************************************

 رژیم ننگین آخوندی،تا چه زمان می خواهید همچنان مسبب اعمال طرح تحریم بر علیه ایران و فقیر شدن بیش از پیش ملت ایران در ازای غنی شدن اورانیوم برای ساخت تسلیهات هسته ایتان باشید تا دنیا را تسخیر کنید و نسل بشریت را منقرض و جهان را تحت سیطره خود،یعنی موجودی و فرهنگی بنام آخوند و آخوندیسم دربیاورید....؟!

شنبه، مهر ۲۷، ۱۳۹۲

تا سال 2020 اینترنت رایگان دنیا را فرا می‌گیرد


تمام مردم دنیا به جز ایران البته با وجود رژیم آخوندی و نه یک سیستم نرمال و 

طبیعی، تا سال 2020 از اینترنت رایگان توزیع شده از طریق بالن های گوگل بهره 

مند خواهند شد.

**********************************************************

به گزارش خبرآنلاین، مارکو بیبیانو مسوول آژانس توسعه بیزینس در گوگل برزیل، 

ضمن اعلام این مطلب گفت اینترنت بالنی بزرگترین و سریعترین تحولی است که بشر 

تجربه می کند و قرار است بیش از نیمی از جمعیت بدون اینترنت کره زمین ، به سایر 

کاربران متصل شوند.

 طبق آمار سازمان ملل دو سوم مردم جهان بدلایل مختلف از جمله شرایط جوی و

کوهستانی بودن و نداشتن زیرساخت مناسب، به اینترنت دسترسی ندارند و پروژه

موسوم به Loon در لابراتوار گوگل، واحد Google X Division با هدف

اینترنت دار کردن همه مردم جهان به جلو برده می شود، در ماه ژوئن امسال پرتاب

 بالن و آزمایش بالن های اینترنت دار در کالیفرنیا با موفقیت انجام شد و بعد با ارسال

 30 بالن اینترنتی در مناطق دورافتاده نیوزیلند شبکه جدید با موفقیت آزمایش شد و ا

کنون با جدیت تمام دنبال می شود،بالن ها در بالای جو هر کدام دو فرستنده و گیرنده

رادیویی در خود دارند که یکی برای ارتباط با سایر بالن ها در بالای جو مورد نیاز

است و دیگری برای ارتباط با زمین تعریف شده است. آنها سیستم جی پی اس نیزبرای

ردیابی و گم نشدن سیگنال دارند،بالن های مذکور با استفاده از انرژی خورشیدی تا

 100روز در آسمان در هر بار شارژ دوام دارند و با اتصال باطری قابل شارژ این

عمر افزایش می یابد، در طول شب نیز بالن بر اساس انژی ذخیره شده در طول روز

به کار خود ادامه می دهد،اما سرعت اینترنت روی بالن به اندازه سرعت نسل سوم یا

3Gاست. با وای- فای کار نکرده و مستقیم از طریق تجهیزاتی مانند آنتن های

مخصوص ماهواره ساخت شرکای گوگل، قابل دریافت است، هر کدام از بالن ها نیز

تا شعاع 20 کیلومتری را تحت پوشش خود قرار می دهند.

طرح اختصاصی برزیل برای توسعه اینترنت بالنی در همین حال برزیل با توسعه

طرح اینترنت بالنی اختصاصی خود سعی دارد تا در مناطق دورافتاده که مردم

اینترنت ندارند، آنها را مجهز به فناوری های جدید کند.

پروژه مشترک کمپانی مخابراتی Telebras و موسسه ملی تحقیقات فضایی INPE

برای توسعه اینترنت بالنی ادامه داشته و اولین آزمایش ماه آینده صورت خواهد گرفت.

موهامان گاودات قائم مقام بخش نوآوریهای گوگل هفته پیش با پائولو برناردو وزیر 

ارتباطات برزیل دیدار کرد تا در مورد همکاری با برزیل برای توسعه گوگل گلس و 

اینترنت بالنی بحث کند اما وزارت ارتباطات برزیل صراحتا اعلام کرد دنبال تحقیقات 

مستقل در این زمینه است و نیازی به گوگل ندارد.

پنجشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۹۲

استفاده بیشتر از تجویزات آخوندی در زمینه حقوق شهروندی در دولت روحانی...!!!

معاون ضد حقوقی رئیس جمهور اشغالگر،خانم الهام امین زاده اخیرا در مصاحبه ای اعلام داشت که دولت ضد انسانی متبوعش تلاش می کند تا در زمینه های حقوق شهروندی از نظر حوزه های علمیه استفاده کند.

اما پرسش اینجاست که آیا مگر در یک مملکتی که تحت اشغال یک حکومت آخوندی،این جوثومگان فساد  و متحجرین و عقب ماندگان است، تا بحال غیر از این بوده و غیر از این عمل شده است

اگر منظورتان این هست که حتی کارتان به جایی رسیده است که می خواهید ملاتش را هم اضافه تر بنمائید،آن بحثش متفاوت است

از دولت متبوع شما ،آقای روحانی و دیگر کلیدسازان  تدبیر و امید انتظاری بیش از این نمی رود

مگر تا همین چندی پیش نبوده است که در حکومت اشغالگر و جنایتکار شما،قانونی ننگین و شرم آور و ضد انسانی بر پایه همان تجویزات حقوق شهروندی این دین بازان و خدعه کاران و فاسدان  تصویب شد که به واسطه آن،مجوز ازدواج پدر و فرزند درآن صادر شده است

تفاوت یک فرزند با فرزند خوانده تنها از لحاظ موارد ژنتیکی است،چه تفاوت دیگری در این میان وجود دارد و چگونه است که یک انسان، طفلی را با دست خود بپروراند و بعد از چند سال با او ازدواج بکند و هم بستر بشود؟؟؟

یقینا برای شما امریست طبیعی و علی عده و انتظاری از قماش شما نمی رود

از پایان زودرس دنیا پیشگیری کنید....!!!

جناب اوباما !

تا یکسال آینده و این روزها و ماه ها و سال هایی که می آید و می رود،زمانی خواهد رسید که برای دنیا و بشریت دیگر دیر خواهد بود

مخفی گاه های اتمی غیرقابل رصد توسط سیستم های اطلاعاتی شما، در ایران هست،

قاطعانه عمل کنید و ساخت بمب اتمی توسط رژیم اشغالگر ایران را جدی بگیرید و آنرا قاطعانه و سریعا متوقف کنید


از پایان زودرس دنیا پیشگیری کنید...!!!

چهارشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۹۲

چه کسی پاسخگوی قتل سحر چوینی می باشد؟؟؟


 امنیت اجتماعی،اقتصادی،سیاسی در ایران صفر درصد است.

بخاطر اینکه مملکت بی صاحب است و صاحبان اصلی آن یا در درون به گروگان 

گرفته شده اند و یا در به در و آواره این سو و آن سوی جهان هستند

*********************************************************


سحر چوینی دختر مریوانی دانشگاه همدان در اتاق خود در خوابگاه درگذشته است. 

گزارش های ابتدایی ناشی از مرگ بر اثر ضربه ی مغزی بوده است. بعدا گفته شده 

که او خود را حلق آویز کرده است. نه مردم مریوان و نه دانشجویان دانشگاه همدان 

این  ادعا را با تردید می نگرند. 
 

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز طیف وسیعی از مردم 

مریوان در سومین روز قتل ناجوانمردانه سحر چویینی دانشجوی رشته پرستاری 

دانشگاه بوعلی همدان به نشانه اعتراض به عدم امنیت دانشگاها خصوصاً دانشگاهای 

دولتی با هدف رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده مقتول از سوی مسئولین امر به 

همراه خانواده داغدارشان از میدان دارایی تا قبرستان مریوان راهپیمایی مسالمت 

آمیزی انجام دادند. نیروی های امنیتی دوربین های عکاسی وفیلمبرداری را از مردم 

می گرفتند اما مقاومت مردم داغدار مانع از دخالت آنها گردید. 
 

در حین حضور بر قبر سحر ماموستا کیوان با احاطه کامل امنیتی مانع اجرای برنامه 

های از قبل آماده شده توسط فعالین مدنی ودانشجویی گردید و در حین سخنانش با 

توهین به انجمن ها وحضور آنان خصوصاً اشاره مستقیم کردند به انجمن زنان که 

فعالیت ضد دینی دارند وچون کارشان دنیایی است جایگاهی در این جمع ندارند 

ودستور دادند پلاکارد تسلیت انجمن زنان برچیده شود که با مخالفت شدید حاضرین 

 مواجه شد وسه نفر از فعالین زنان ضمن ابراز تاسف از واقعه به وجود آمده خواستار 

رسیدگی به پرونده سحر از سوی مقامات مسئول شدند ودر پایان خانواده داغدار سحر 

با تشکر از حضور مردم خصوصاً انجمن های مدنی از احساس همدردی وهمراهی 

همه قدردانی نمودند وبا اطمینان کامل اعلام کردند که مرگ سحر خودکشی نبوده وبه 

قتل رسیده است.